İade Şartları
İade ve Değişim Prosedürü
www.motodium.com.tr alışveriş sitesinden yaptığınız alışverişten herhangi bir sebeple memnun kalmadığınızda, ürünü orijinal ambalajında (paketi açılmamış ve kullanılmamış olarak), faturası ile birlikte, satın alma tarihinden itibaren 7 gün içinde, kargo ücreti alıcı müşteriye ait olmak kaydıyla ürünü iade edebilir veya değiştirebilirsiniz.
Ürün İadesi Nasıl Sağlanır ?
www.motodium.com.tr alışveriş sitesinden almış olduğunuz her ürünü ambalajını tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 7 gün süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz.
Aksi durum söz konusu olduğunda ürün "Yeniden Satışa” sunulamayacağından dolayı, iade talebiniz kabul edilmeyecektir.
Listelenen ürünler dahil kişiye özel olarak yurtdışından ithal edilen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
*İade ve Değişim sürecinde ürünlerin "Gönderici Ödemeli” olarak tarafımıza ulaştırılması zorunludur. Aksi halde gönderileriniz teslim alınmamaktadır.
*Ürün mağazamıza ulaştıktan sonra gerekli incelemelerin ardından, siparişiniz Havale ile yapıldıysa aynı Hesaba (IBAN), Kredi Kartı ile yapıldıysa aynı karta iade edilir. Ücret iadeleri ilgili hesaba ya da Kredi Kartına "Beş (5) ile On (10) iş günü” arasında ürün bedeli iade edilmektedir. Kredi Kartına yapılan iadelerde, ekstrenize (+) Taksit yansıtma ve buna benzer tüm durumlar ilgili bankanız ile yapılan sözleşme yükümlülüğüne aittir.
*Üyelikli Alışverişler;
İşlem çok daha kolaydır. Üye girişi yapıldıktan sonra hesabınıza girerek "iade ve iptal işlemlerim” sekmesinden kolaylıkla sipariş iptal işlemini başlatabilirsiniz ya da değişim için not bırakabilirsiniz.
*Üyeliksiz Alışverişler;
Eğer web sitemize üye değilseniz; ad-soyad, fatura numarası, ürün adı ve iade sebebinizi belirten bir maili siparis@motodium.com.tr adresine ileterek süreci takip edebilirsiniz.
Değişim Nasıl Sağlanır ?
www.motodium.com.tr alışveriş sitesinden almış olduğunuz her ürünü ambalajını tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 7 (yedi)günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile ürün değişimi kabul edilebilmektedir.
Aksi durum söz konusu olduğunda ürün "Yeniden Satışa” sunulamayacağından dolayı, değişim talebiniz kabul edilmeyecektir.
Ürün Değişimi Sağlanabilmesi İçin;
*Stokta olan ürünler ile değişim sağlanabilmektedir, stokta olmayan ürünler tedarik edilememektedir.
*Değişimlerde"Alıcı Ödemeli” gönderileriniz, taşıma (kargo) firmasından teslim alınmamaktadır.
İade & Değişim Hangi Hallerde Kabul Edilemiyor
www.motodium.com.tralışveriş sitesinden almış olduğunuz her ürünü ambalajını tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren 7 günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile ürün iadesi & değişimi kabul edilebilmektedir.
Aksi durum söz konusu olduğunda ürün "Yeniden Satışa” sunulamayacağından dolayı, iade & değişim talebiniz kabul edilmeyecektir.
*Hijyenik özelliklere sahip, tüm tekstil içerikli giyim ekipmanları (Kask, Mont, Ceket, Pantolon, Eldiven, Bot ve Ayakkabı, İç Giyim, Balaklava, Bandana, Maske, Yelek, Korumalı Yelekler, Termal Ürünler, Tüm Motosiklet Ekipmanları v.b.) kullanılması, çizilmesi, ürün etiketleri ve ürün ambalajının tahrip edilmesi, montaj edilmesi, paket veya kutu içeriğinin eksik gönderilmesi gibi ürün "Yeniden Satışa Uygun” olamayacağı tüm durumlarda İade & Değişim Kesinlikle Yapılamamaktadır.
*Dış ortam koşulları için kullanılan ürünler (Branda, Yağmurluk, Giyim Koruma Ekipmanları, Tüm Çanta Çeşitleri, File Çeşitleri, Bluetooth ve İntercom Cihazları, Kilitler, Yağ, Temizleme Bakım Onarım Spreyleri, Sıvıları, Fırçası veya Aparatları, Telefon, GPS, Navigasyon Tutucu Aparatları, Kask Aksesuarı, Kask Yedek Parçaları, Kask Ön Cam Vizörleri, Aydınlatma Aksesuarları, Motosiklet Koruma Aksesuarları, Motosiklet Yedek Parçaları, Akü, Motosiklet Çanta Bağlantı Aparatları Kiti, Çanta Tablaları, Çanta Yedek Parçaları, Depo Koruyucuları, Tank Pad, Sticker, Egzoz, Zincir ve Dişli Aparatları, Hava Filtresi, Fren Balataları, Koruma Takozları, Alarm Cihazları, Elektronik Tüm Cihazlar, Zincir Kilitleri, Kablo Kilitler, Disk Kilitleri, Motosiklet Ön Cam Rüzgar Siperlikleri ve Bağlantı Aparatları, Tüm Motosiklet Aksesuarları, v.b.) kullanılması, çizilmesi, ürün etiketleri ve ürün ambalajının tahrip edilmesi, montaj edilmesi, paket veya kutu içeriğinin eksik gönderilmesi gibi ürün "Yeniden Satışa Uygun” olamayacağı tüm durumlarda İade & Değişim Kesinlikle Yapılamamaktadır.
Kargo Aşamasında Ürün Zarar Gördü İse Nasıl İşlem Yapılmalı ?
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim alırken kargo firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturularak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız!
Para İadesi Ne Zaman Yapılır ?
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün Bize ulaştığı andan itibaren beş (5) ile on (10) iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.
Önemli : Ürünün stok durumu tükenmiş ise sipariş bedeli kartınıza veya hesabınıza iade edilir.
Bu iade ve değişim politikası, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda ve mesafeli satış sözleşmenizde belirtilen haklarınızı etkilemez.