Garanti Şartları
Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı
firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma
ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır. Ürünlerin garanti süresi ürün
detaylarında belirtilmiştir. Ürünün beraberindeki Faturasını veya varsa
Garanti Belgesini saklayınız (Fatura garanti belgesi yerine geçerlidir).
Arızalı ürünlerinizi bünyemizde bulunan merkez teknik servis
departmanımıza kontrol ettirebilirsiniz.
Motodium'a gönderdiğiniz ürünler tarafımızdan da
yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir.
İlk 10 gün içinde arızalanan ürünlerin kargo ücretleri çalıştığımız kargo
firmaları ile gönderilmeleri durumunda tarafımızdan karşılanır.
Ambalajından arızalı çıkan yeni aldığınız ürünler "arızalı yeni ürünler”
sınıfına girer.
Bu tip ürünleri, orijinal ambalajında ve bütün aksesuarları ile
birlikte, "aldığınız gibi olmak kaydı” ile doğrudan Motodium'a göndermeniz gerekir. Orijinal ambalajında etiket,
bant, yazı vb. olmamalıdır .
Bu ürünler için 3 alternatif söz konusudur; onarım, değişim veya iade. Dolayısı
ile mutlaka isteğinizi ifade eden bir not ile birlikte ürünü göndermeniz
gerekmektedir.
Bu kategoriye giren ürünlerin kargo ücretleri Firmamız tarafından karşılanır.
Tarafımıza ulaşan ürünler işlemin süresi, değişim ise tedarikçi firmanın
stoklarına bağlı olarak, iade ise yetkili servisin vereceği rapora bağlı
olarak, onarım ise yine yetkili servisin onarım süresine bağlı olarak
değişmektedir.
Dikkat etmeniz gerek durum: tarafımıza yapılacak bütün gönderilerin anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile yapılması gerekir.